کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با گوگل، پیدا کردن گوشی های مفقود شده آسان می شود

حدود یک سال پیش بود که شرکت گوگل سرویس My Account را با هدف مدیریت جامع تنظیمات امنیتی و تبلیغاتی توسط کاربران راه اندازی کرد. طی یک سال اخیر، کاربردهای بیشتری به این سرویس افزوده شده و حالا کاربران کنترل بیشتری روی اطلاعاتی که گوگل از آنها گردآوری می کند دارند. و امروز خبر رسیده که گوگل باز هم به کارایی این سرویس افزوده است.

با این قابلیت جدید گوگل، پیدا کردن گوشی های مفقود شده آسان می شود


به گزارش سافت گذر به نقل ازتک شات؛ شرکت گوگل امروز اعلام کرده چند قابلیت جدید صوتی و همچنین ابزاری به نام "find my device" را به سرویس My Account افزوده است.

این سرویس تاکنون اختیارات زیادی را برای هر کاربر فراهم می کرد، اما این اطلاعات چندان کارآمد نبودند و کاربر در پیدا کردن آنچه مدنظرش بود با مشکل روبرو بود. گوگل نیز با آگاهی از این مشکل، دو راه تازه برای جستجو در این سرویس ارائه کرده است. اگر از کاربران گوگل هستید و با استفاده از مرورگر کروم وارد حساب کاربری خود شده باشید، لینکی در بالای نتایج جستجوی نمایش داده شده در اختیارتان قرار می گیرد که با کلیک روی آن وارد بخش My Account می شوید. اگر از اپلیکیشن گوگل روی موبایل (چه اندروید و چه iOS) استفاده می کنید، کار از این هم آسان تر است: کافی است این جمله را بگویید: "Ok Google, show me my Google account" و پس از پایان این جمله صفحه My Accounts به طور اتوماتیک باز می شود.

اما قابلیت جالب دیگری که به این سرویس افزوده شده "Find My Device" نام دارد. این قابلیت که بسیار مشابه سرویس Find My iPhone برای گوشی های آیفون است چند امکان مختلف همچون قفل کردن گوشی، پاک کردن اطلاعات و یا تماس با دستگاه مفقود شده را فراهم می کند. این سرویس امکانات جانبی دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به امکان تماس با مرکز پشتیبانی اپراتور تلفن همراه خود و همچنین پلیس اشاره کرد.

این سرویس چندان تازگی ندارد و پیش از این نیز از سوی شرکت های دیگری ارائه شده است. اما نکته متفاوت درباره این سرویس این است که کاربران iOS نیز می توانند از آن استفاده کنند. البته امکان پاک کردن اطلاعات از آیفون های مفقود شده را ندارد ولی راه انجام این کار از طریق iCloud را به آنها آموزش می دهد.

گوگل این سرویس را طی هفته های آینده عرضه می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32275 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تک شات تاریخ خبر: 1395/03/13 تعداد مشاهده: 1889
سافت گذر